torek, 10. julij 2012

Big Bag With Bow

Danes sem naredila to veliko torbo, ki je predsej podobna moji prvi, ki sem jo naredila.
Ampak ta ima en ljubek dodatkek v obliki mašnje.
Namenjena je bratovi punci Iris!


Today I made this big bag, which looks like my first, that I made.
But this one has a cute detail  in the form of a bow.
And it's for my brother's lovely girlfriend Iris!







Upam, da ji bo všeč!?

Hope she will like it!?

7 komentarjev:

  1. This is the perfect summer tote! I follow you now! Would you like to follow me back?
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. beautiful bag!
    i'm your new follower now, would you like to follow me back? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je lepa :) fajne ideje imaš!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful luskana torba in ful hud blog,sem malo pogledala stvari in so cist hude :)) res super :)

    Xx
    N.

    OdgovoriIzbriši