petek, 15. junij 2012

How to Do ~ Hanging storage!

Evo končnoooo sem naredila kar sem obljubila, da pokažem. Viseče gajbice za shranjevanje:) ... jezilo me je predvsem vreme, ker se gajbice enostavno niso in niso želele posušiti...
Zdaj pa je narejeno... in meni se zdi, da izgleda lepo!
Tukaj pa lahko le z nekaj koraki ponovite in si naredite svoj unikaten viseči regalček!
Kaj potrebujemo:
1.- Gajbice od sadja
   -  prib. 3m verige(zlo poceni se dobi v mercator gradnja!)
   -13 kom, lestenčnih kjukic(velikost po želji, moji so 40mm)
   -belo barvo(acryl barva, stenska, tempera, lak...)
   -čopič


 
2.Gajbice pobarvamo na belo(ali barvo po želji)




3. V dve gajbici na zgornji strani zavijemo kjukce, v eno pa še na spodnji strani.
  1 kjukico si prišparamo in jo kasneje zavijemo v strop , kamor bomo kasneje obesili dokončan regalček.




4.Verigo razrežemo na 8 enakih delov in jo nataknemo na kljukice...




Vse skupaj poveženo...










Zapolnimo in dekoriramo po želji!

Moj regalček bo po vsej verjetnosti visel v kopalnici in bil napolnjen z kozmetiko...
Razmišljam pa še o enem...ki bi ga zapolnila  z rastlinami.

A ni dober način recikliranja?!  :)



2 komentarja: